2012. 03. 04.

KIFORDULVA

Bent ragadtál valahol a mélyben.
Konok szócsavarral kergetem az időt.
Hadd fusson messze, űzöm a múlttól,
míg szívemből végre az új tavasz kinő.

Kifordítottál szép Önmagamból,
s lettem mennydörgés sötét egek fölött.
Tombol a bosszú, mind dühösebben,
hamis játékokkal, szelíd szavak mögött.

Dög leszek lassan, lelkeket lopok.
Belém szorult a kegyetlen valóság.
Hogy csaltál, hát csaló leszek én is,
én döntöm el: nekik pokol, vagy mennyország.

Könnyek nélkül, bátor kacagással
belerohanok a sötét bujaságba.
Táncom keserű, lelketlen játszom.
Úgy pörög léptem, mintha semmi se fájna.

Megijeszt sokszor ez a fekete játék,
mégis csikorog fogam közt a „rossz”.
Mert megégtem benned, kit legjobbnak hittem,
így leszek én is féktelen gonosz.
(Deák Mónika)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

...Szivemen érintettek verseid,
Mintha ém irtam volna.
Olvasom a kiömlött sorokat,
És elbújva az árnyékod mögött
Leszek verseid nagy csodálója....

Deák Mónika írta...

Kedves Idegen!

Örülök, ha tetszenek a verseim, de őszintén hálás lennék, ha tudnám, kit tisztelhetek benned.

Üdvözlettel: Mandolin